HTML

Pénzügyi ébredések

Ez a blog esetlegesen biztatást adhat olyan embereknek, akik saját maguk kénytelenek kimászni a gödörből.

Friss topikok

Linkblog

4. gondolat - Meglepődtem saját magamon!!!

2011.10.04. 23:11 hajbaszilvia

 

Ezennel kijelenthetem, hogy FEJLŐDÖM!!! :-))))

Érzem a hatását a rengeteg könyvnek, amiket olvastam! Mint pl.:

Robert T. Kiyosaki: Gazdag papa, szegény papa

Robert T. Kiyosaki: Cashflow négyszög

Robert T. Kiyosaki: Jó hitel, rossz hitel

T. Harv Eker: A milliomos elme titkai - ezt havonta olvassátok el!

Aztán érzem a hatását a tanfolyamnak, melyet Vidi Rita Gondolkodásmód tanácsadónak  köszönhetek, bővebben a "Gazdagodás Receptje" c. tanfolyamának! Most kezdtem a Célkitűzés tanfolyamot vele. Mi lesz ennek a vége??? Még az is lehet, hogy elér a jóllét, és a szabadság. Wáhh!! :-)

Része van a fejlődésemben Csapó Ida hírleveleinek is, mert legelőször ezekből táplálkoztam, amikor felismertem, hogy valami fejlődést kéne elérnem, mert "fúhh, de nagyon rosszul csinálok valamit".

Nagyon sokat fejlesztett rajtam a Cashflow 101 társasjáték Sallay Katalin játékvezetésével. Hamarosan én is játékvezető leszek, és jöhettek játszani velem, megtanítom Nektek, amit magam is megtanultam. :-) Ezt a játékot Robert T. Kiyosaki készítette, és kb 10 éve játszható Magyarországon, magyarul, Sallay Katalin és a Bagolyvár kiadó jóvoltából.

Hogy mi ütött belém??

Hitelek többszörös hatványon a hátam mögött, és folyamatban. Ezt már ecseteltem a korábbi írásaimban. Valamikor - bevallom őszintén -, később viszem be a pénzt, ekkor már nem a postára, hanem a bankba. Ilyenkor már oda kell. Főleg, ha töredék összeget viszek, mert nem futja perpillanat a teljesre.

Bementem az egyik város egyik bankjába, ahol a sorszámkiadó automatát megint nem sikerült úgy megböknöm, hogy adjon sorszámot. Jött a kidobó ... hogy hívják őket? ..jaj.. Biztonsági őr - bocsánat :-)) - segíteni, mert látta, hogy már megint bénázom. (Nem először fordult ez már elő.) Kérdi:

- Pénzfelvétel?

- Nem, befizetés. Pénztárba szeretnék menni.

- Úhh, fff, az nem jó - mondja ő, minden sajnálkozás kiült az arcára. Én pedig erre csak úgy spontán, mosollyal az arcomon rávágtam:

- Dehogynem! Fogy a hitelem, ha hozom a pénzt! 

Meglepődtem saját magamon, és áthatott valami hihetetlen öröm, ahogy kicsúszott a számon, és felfogtam, mit mondtam! Végre elértem, és így megnyilvánult, hogy szívesen adom ki azt a pénzt, amit vissza kell adnom. Hiszen amikor a hitelem megszületett, segítséget kaptam. Vissza kell adni, és kész. Így van rendjén. :-)

Még sakkozom a csekkekkel, és azt határoztam el, hogy ahogy jönnek, úgy kifizetem. Egy Alkér Orsolya hírlevélben levő gyermekekkel készült videoból tanultam meg, vagy legalábbis ott tudatosult egy fontos dolog. Alkér Orsolya egy gyermekkortól játszható társasjátékot is forgalmaz, mely játék üzenete a Cashflow-éhoz hasonló: tanuld meg kezelni a pénzt, szerezz pénzügyi intelligenciát. Hírlevelében egy videot adott közre, melyben a 12-16 éves gyermekekkel interjút készít, hogy milyen vágyaik vannak, mit csinálnának, ha sok pénzük lenne. A válaszokban ilyeneket lehet hallani: tanya az Alföldön, kb 40 millió lehet, autó, kb 3-4 millió, stb. Majd játszanak. Ez nincs felvéve. :-) Játék után szintén interjú, mely szerint ugyanezek a gyerekek inkább befektetnék a pénzüket, gyarapítanák, stb. Ami nagyon megfogott, az, ami őket is megfogta:

Fontos, hogy áramoltassuk a pénzt, folyamatosan mozgásban legyen, mozgásban tartsuk. 

Ez a gondolatom támadt ma. :-) Javaslom, hogy a fenti könyveket olvassátok el.

Arra is rájöttem, milyen tanácsot adnék annak, akinek semmi pénze nincs egyelőre, vagy esetleg mínuszos havi szinten:

TANULNI, TANULNI, TANULNI!!! 

A fejlődést valószínűsíthetően támogató ingyenes hírlevelekre feliratkozni, és elolvasni mindet! Youtube videokat nézni Robert T. Kiyosakitól, T. Harv Ekertől. Spirituális fejlődést is fontos előtérbe helyezni. Személyiségfejlesztés!!! Nagyon fontos!

Ha nincs pénzed, ezekkel el tudsz indulni a változás útján addig is, míg ki nem mászol a kátyúból. Tanuld meg, hogy előre nézz! Ez is most jutott el a tudatomig. Pedig nem most kezdtem a fent leírtakat.

Ha változol, valamit másképp csinálsz, az életedben is változás áll be. Aki nem változtat semmit magán és a mindennapjain, az ne várjon változást sem az életében.

"Az őrültség nem más, mint ugyanazt tenni újra és újra, és várni, hogy az eredmény más legyen." (Einstein)

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://penzugyiebredesek.blog.hu/api/trackback/id/tr593279074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Saab 2011.10.07. 00:03:00

Helló Szilvi!
Nagyon tetszik a lelkesedésed, és a könyvajánlót is örömmel veszem, én is írnék két dolgot, amik segíthetnek az anyagiakkal kapcsolatos előrelépésben: Balogh Béla - A tudatalatti tízparancsolata könyv és cd, és Agykontroll Kft. - Gazdagodj! címet viselő cd. Ajánlom mindenkinek, egyébiránt pedig sok sikert a továbbiakban!
Üdv: Szabolcs

hajbaszilvia · http://www.eletszerelde.hu/hu 2011.10.09. 23:07:57

@Saab:
Hello Szabolcs!

Köszönöm a hozzászólásodat és ajánlásaidat!

Nem tudtam, hogy a tízparancsolatról könyv is van, én a hanganyagot szoktam hallgatni. Erre is gondoltam kitérni valamikor, majd ahogy jön a mondanivaló. :-) Mostmár akkor a könyvet is le kell vadásznom valahol. :-)

Agykontroll CD-ket tanfolyamon kívül is lehet vásárolni? Egyelőre a könyvet olvastam Silvától Agykontroll címmel, még hanganyaghoz nem jutottam hozzá. Talán mert találtam addig mást.
Ami késik, nem múlik! Eljön ennek is az ideje! :-) Székesfehérváron lesz Agykontroll tanfolyam novemberben, előtte egy ingyenes tájékoztató októberben: www.kofemmuvhaz.hu/programok.htm

Kellemes hetet kívánok!
Szilvi
süti beállítások módosítása