HTML

Pénzügyi ébredések

Ez a blog esetlegesen biztatást adhat olyan embereknek, akik saját maguk kénytelenek kimászni a gödörből.

Friss topikok

Linkblog

11. gondolat - Amikor a 17 évvel korábban visszaköszön...

2013.12.15. 22:32 hajbaszilvia

Nagyon szeretem a jó dolgokat, ezért ezeket szívesen megmutatom, vagy elmondom másoknak is, ha érdeklődésre találok. Tudom, nem mindenkit érdekelnek az alga étrend kiegészítők. Munkám során tudom, hogy nem mindenkit érdekel a pénzügyi jövőképe - eléggé sajnos, és soxor még a jelenlegi pénzügyeikkel is vannak úgy emberek, hogy ahogy esik, úgy puffan. Ebből így soha nem is lesz félretett pénze. Azt is tudom, hogy vannak bizonyos márkákhoz hű emberek, amikor vásárolni mennek, a hőn szeretett árucikket veszik le a polcról - mert jó az illata, mert egy emlék kapcsolódik hozzá, és igazából megszokta, stb., különböző okok miatt. A berögződés hajlamossá tehet arra, hogy ne vegyünk észre újabbat, jobbat, hatékonyabbat, esetleg olcsóbbat. Azt is tudom, hogy néha az emberek nehezen változtatnak.

Életemnek idén újfent részévé vált megint a svéd Oriflame kozmetikai cég egy másik termék, a német Wellstar cég BYAS arckezelő rendszere kapcsán. Az érdeklődő páciens arckezelése előtt ugyanis az arcot le kell tisztítani a sminktől és zsiradéktól, hogy tiszta bőrfelületen hatékonyan tisztítsuk sejtszinten a bőr mélyebb rétegeit, és a hyaluron felvitele is a lehető leghatékonyabb legyen. Az az ötletem támadt, hogy ehhez a régi jól ismert Oriflame első osztályú termékeit fogom választani. 17 évvel ezelőtt jópárat használtam belőlük, mindig elégedett voltam a termékekkel, sohasem csalódtam. Másoknak is megmutattam a katalógust, a kollégáimnak, családtagjaimnak meghoztam, amit kértek, és mindenki szerette, amit megkapott.

Érdekes, hogy én ezt így kigondoltam, hogy a két dolgot összekapcsolom, ugyanis 2012. év végén a szilveszteri ferrrrrgeteges bulin belebotlottam - nem véletlen (!), mert nincsenek véletlenek - egy nagyon színes egyéniségű hölgybe, Bettibe. Igazából a buli utáni, napokkal későbbi beszélgetésekből derült ki, hogy ő ÉPPEN Oriflame szépségtanácsadó :-), és tudnék nála vásárolni, vagy regisztrálni saját kóddal akár. Az aktuális katalógusból kikerestem, mik azok, amik a BYAS-hez kellenek - neszesszer, arctisztító, tükör, és azon felül sikerült meggyőződnöm róla, hogy az Oriflame árai még mindig hihetetlenül kedvezőek. Így aztán regisztráltam gyorsan, mivel egyrészt nem tudunk nap mint nap találkozni Bettivel, és régről tudtam, hogy érdemes becsatlakozni, hiszen azonnali árengedményben részesülök, és másik gondolatom pont az volt az Oriflame-mel kapcsolatban, hogy olcsóbban vásároljak, vagy esetleg akár ingyen... És aztán jól bevásároltam. :-) Íme:

P1030534.JPG P1100717.JPG

Így esett, hogy 17 év után idén nyáron ismét életem részévé vált a kozmetikai cég, az első osztályú és kiváló minőségű termékeiből elkezdtem vásárolni megint. Jó dolog, nyugton nem maradhattam, megmutattam a katalógust másoknak is. Így a saját részre szóló termékek ingyen beszerzése máris hamar megvalósult. :-) Rengeteg ajándék jött emellé, és Bettinek köszönhetően megnéztem, mi újság van az Oriflame-nél, mert elhívott egy 3 órás budapesti rendezvényre is.

17 évvel ezelőtt nem foglalkoztam ilyenekkel. Elmenni valahova és sikeres emberek között lenni? Ők olyan másmilyenek. Mintha nem is evilágban lennének  - gondoltam akkor. Áhh! Felejtős.. Azóta sok víz lefolyt a Dunán, időközben aggályok nélkül begisztráltam a német Wellstar céghez, hogy olcsóbban vásárolhassuk meg az algákat. Elmentem rendezvényekre is, és rájöttem, mennyi mindent lehet ott tanulni! Így belejöttem a rendezvényekre-, szemináriumokra járásba, személyiségem nagyon sokat fejlődött, rengeteget tanultam, nyitott lettem új emberek megismerésére, és így nagyon sok nagyszerű emberrel találkoztam, és főleg élettapasztalattal ezek hatására. Aztán mivel kíváncsi voltam az Oriflame-re is, úgy éreztem, el kell mennem, hogy a régi jó ismerős céget jobban megismerjem. Le a kalappal! Nagyon jól éreztem magam, a cég kitesz magáért, elismerések, jutalmak itt sem maradnak el! :-)

Szombaton is ezt tettem újra. Kiérdemeltem, hogy elmehessek Szegedre, az Oriflame Sikercsapat karácsonyi Gála-partyjára.

Elmegyek. És mi látok?

Hogy az 1967-ben alapított cégnél olyan embereket hívnak a színpadra itt Magyarországon, akik az 1990-es évektől kezdve szépségtanácsadók, 20 éves Oriflame-es múlttal rendelkező, magas szinten teljesítő és anyagiakban is nagy sikereket elérő emberek mennek fel a színpadra. Karácsonyi hangulatban élő zenével köszöntötték a szinteket elérőket, mindenkinek megadva a kellő tiszteletet és elismerést.

Dolhai Attilával.jpg

Dolhai Attila és Vágó Bernadett kiváló énekesek bevonásával, az ő köszöntésükkel emelték ki a legsikeresebb szépségtanácsadókat. Mindenkinek külön dal ... azért ez nem semmi. A rendezvény végén sikerült is elcsípni Dolhai Attilát Betti jóvoltából egy fotó erejéig. :-) 

Belegondoltam már többször, hogy ha akkor, 17 évvel ezelőtt nem hagyom abba az Oriflame-mel kapcsolatos tevékenykedéseimet, és ha akkor információkat szereztem volna, elmentem volna, vagy elhívott volna valaki Oriflame rendezvényre - biztosan akkor is volt! -, és ha érdekelt volna, hogy másnak is megmutassam azt a lehetőséget, hogy olcsóbban vásárolhat, lehet, hogy én is ott állhatnék sikeres szépségtanácsadóként a színpadon a "régi öregekkel". Nekem is énekelhettek volna tegnap akár. De én akkor úgymond nem csináltam semmit. Nem éltem azzal, amivel nem tudtam, hogy lehetne élni....

Mit jelent ez?

Hogy jön ide az, hogy a 17 évvel ezelőtt visszaköszön? Most már mindjárt kiderül.

Egy szuper társaságban voltam hétvégén Szegeden. Várpalotáról Szeged felé több településről szálltunk be a buszba, majd megérkezve a helyszínre már csak helyet foglalni volt időnk. A csapatunkból nem ismertem mindenkit. Szünetben az egyik hölgy közülünk odalépett mellém, és megszólított, hogy talán ismerjük egymást. Nevemen szólított, amin meglepődtem, megörültem és kíváncsivá tett, mert hogy ismer, és bemutatkozott. Ő volt Kitti. Régről ismerjük egymást, bár én elsőre sajnos nem emlékeztem rá. Pedig mint kiderült, egy munkahelyen dolgoztunk több hónapon át, és akkoriban, 17 évvel ezelőtt vásárolni szokott tőlem Oriflame termékeket. Nagyon tetszett, hogy találkoztunk! Beszélgettünk kicsit, kivel mi történt azóta, mostanság, és hogy hogy került kapcsolatba az Oriflame-mel, stb. S volt egy mondata, ami megütötte a fülemet. Nagyon nagy hatással volt rám, és egy rakás igazság visszaigazolást nyert ezáltal: :

"...pedig akkor, ha szóltál volna, szívesen regisztráltam volna az Oriflame-nél ..."

Én nem szóltam neki anno, és ő nem jelezte nekem. Nem vettem észre, hogy miket gondol arról, amit csinálok. Nem voltam információk birtokában, nem tudtam, mit lehet kezdeni még a cég által nyújtott lehetőségekkel, mert a saját hozzáállásom is olyan volt, hogy nem érdekelt annál több, mint hogy rendeljek pár terméket a többieknek is.

Kitti mostanság regisztrált be saját kóddal a céghez valakinél a Sikercsapatban, egy másik szépségtanácsadónál, így mostantól élhet árengedményekkel, kaphatja az ajándékokat, stb. Belegondoltam, ha megkérdezem anno tőle, vagy ő megkérdezi tőlem, és segítek neki a regisztrálásban, majd ő is segít valakinek, majd aztán én is másnak is, mert láttam volna, hogy Kitti örül annak, hogy olcsóbban vásárolhat ...... folytathatnám a volna-történetet. Szóval lehet, hogy ott állhatnék a színpadon a mában.

Ez egy visszaigazolás. Egy felismerés. Egy tanulság. Egy lecke a jövőre nézve. A nap egyik legnagyobb jelentőségű mondata volt számomra. Köszönöm Kittinek! S ezért a mondatért Szegedre kellett elmennem. :-)

A lehetőség mostantól adott. Mindig van lehetőség célokat kitűzni, és mindig megvan a lehetőség a lépéseket megtenni értük.  Amit az ember el akar érni, kitűzi célul, azt elérheti. Ha nem tűz ki célt, nem fogja elérni, mert nincs mit. Én kis céllal indultam neki az Oriflame-nek, és pikk-pakk már teljesült is. Kitűzhetek nagyobbat, ha akarok. Elérhetem a 21 %-ot, ha akarom, és nem állok meg 6 %-nál. Elérhetem az Arany fokozatot, és nem muszáj megállnom a Bronznál. Lehetek Gold Direktor, meg nem is. Minden tőlem függ. És minden Tőled függ, mit tűzöl ki célul, hány embernek segítesz azzal az eszközzel, ami a kezedben van, és hány embernek mutatod meg a nagy képet, hogy mit lehet elérni azzal az eszközzel. Lehet, hogy nem Te fogod a csúcsokat döngetni, de ha szólsz annak, aki viszont a csillagokat is lehozná az égről a céljaiért, akkor egyrészt örömöt okozol őneki, másrészt a jutalmat megkapod azért, amiért megtetted azt a lépést, hogy szóltál másnak.

Az én elismerésem jelenleg az Oriflame-nél :-) Elégedett vagyok vele, hiszen csak olcsóbban akartam vásárolni, vagy esetleg ingyen. :-) 3 és 6 százalékos elismerés Oriflame.jpg

A tanulság 

Merjünk megszólítani mindenkit, és megmutatni, hogy mit tudunk! Nem tudhatjuk, hogy épp mekkorát segítünk az illetőnek. Lehet, hogy az életét változtatjuk meg, ha beszélünk vele, és elhívjuk egy rendezvényre. Lehet, hogy nem-et mond, de lehet, hogy igen-t. Nem tudhatjuk, míg nem beszéltünk vele. Lehet, hogy pont átsegítjük azon a korláton, ami visszatartja őt a tettek mezejéről.

Ahogy Christian Wiesner is mondani szokta a Wellstar cég budapesti rendezvényein: fogd meg a csuklóját és ha megy a pulzusa, akkor beszélhetsz vele. :-))

Egy másik nagyon hatásos mondat, amit a Quantis cég egyik tréningjén hallottam: ha nem szólítasz meg senkit, akkor 100 %, hogy nem-et kaptál. Ha megszólítod, akkor máris 50 %-ra emelted az esélyt az IGEN-re, mert vagy igen-t mond, vagy nem-et. :-)

Adjunk tehát a környezetünkben levőknek alkalmat arra, hogy tudjon arról, hogy milyen eszköz(ök) vannak a kezedben. És így 50 % esélyt adunk arra, hogy sikert érjünk el. A döntés joga azé, akit megszólítottál. Az fog kihatni az életére, hogy mit válaszol Neked. Ha nem-et kapsz, akkor nem sok vizet zavartál nála. Ha igen-t? Akkor 50 %-ot adott ő is saját magának, hogy javít az életminőségén, mert olcsóbban vásárol, és esetleg pénzt is keres, ha akar. :-) 

"Gyakran bármilyen lépés jobb, mint a nem lépés, különösen, ha már hosszú ideje élsz egy boldogtalan helyzetbe ragadva." Eckhart Tolle

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://penzugyiebredesek.blog.hu/api/trackback/id/tr125128860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása